Silniční vozidla
Praga s5t-1 z roku 1961 v provedení prodloužené kabiny s hydraulickou rukou HR-1002. Tato úprava vozidla vznikla pro potřeby Československých spojů v Praze, přestavbu provedly ČSAO v České lípě a montáž hydraulické ruky v Dopravostroji n.p. v Bratislavě. U svého podniku sloužila do roku 1974, kdy byla odprodána, po demontáži hydraulické ruky, do soukromého sektoru. Zde vystřídala pouze dva majitele, kteří ji používali při výstavbě svých domků. Provoz vozidla byl ukončen v roce 1986 pro nepotřebnost. Teprve v roce 2006 espětce začal nový život. Při opravě ji mimo jiného byl navrácen původní vzhled odpovídající roku výroby a dosazena zpět hydraulická ruka. Barevné provedení světlého podvozku bylo objeveno při odstraňování starého nátěru. Mohla by to být i známka účasti vozidla na některé ze strojírenkých výstav. Oprava byla dokončena v roce 2011 a tím i nový provoz, kterým hrdě reprezentuje na veteránských akcích kvalitu vozů značky Praga.
Pragovka vyrobená v roce 1967, čerstvě v podobě 2. modernizace v AZKG n.p. Blatníky s vestavěnými mlhovkami typické pro vozy s5t-2 se na vůz nepochybně dostali montáží předvyrobených dílů. Z výrobní linky sjela již v barvě khaki, jednalo se o serii určenou pro službu v ČSLA u útvarú civilní obrany. Od armády byla neznámo kdy odprodána MNV Častrov na výstavbu kulturního domu, po dokončení díla byla odkoupena do soukromého vlastnictví jednoho z obyvatelů obce, kterému vypomáhala se svozem dřeva. Služba v armádě a následné nevelké úkoly v civilním sektoru jsou důvodem vzácně zachovalého původního stavu a bezvadné technické kondice, prosté neodborných oprav a předělávek. Na vozidle byla provedena pouze dříve zanedbávaná údržba a nezbytné opravy dřevěné korby.
Nákladní automobil střední kategorie vyráběný současně s Pragou V3S. Není však konstruován pro provoz v terénu, ale převážně na pozemních komunikacích. Tomu odpovídá zjednodušená konstrukce, vyšší rychlost a větší hospodárnost. Vozy se začaly vyrábět roku 1957. Třístranný sklápěč s hydraulickou rukou.
Legendární nákladní automobil lidově zvaný „vejtřaska“. Vozidlo vzniklo na základě objednávky armády, ale využíváno bylo hojně i pro civilní služby. Určeno je do těžkého terénu pro dopravu nákladu hmotností do 3 tun.
Těžký třínápravový tahač Tatra TP 6x6. Spolu s pětinápravovým podvalníkem slouží k přepravě těžkých nákladů. Pod trambusovou dvojkabinou se ukrývá dvanáctiválcový vzduchem chlazený naftový motor, který dosahuje výkonu 201,4 kW. Maximální rychlost činí 70 km/h.