Barový vůz PivákV současnosti je vůz upraven jako bufet. Vnější vzhled odpovídá ideálnímu vzhledu těchto vozů v první polovině 50. let 20. století. Zavazadlový vůz řady Zlb je smíšené konstrukce. Spodek, kostra skříně a zábradlí nástupních plošin jsou nýtované z válcovaných ocelových profilů, stěny, střecha skříně z peřejek a podlaha z borových fošen jsou ke kostře přišroubovány. Krytina střechy původně z napouštěné textilie je nyní z ocelového plechu. Průběžná sací brzda Hardy, kterou byl vůz vystrojen z výroby, byla v průběhu 30. let 20. století nahrazena brzdou tlakovou.

Vůz byl vyroben ve vagónce Studénka pod výrobním číslem 14797 na základě objednávky Ministerstva železnic č. 22 414 / 21a ze dne 5.8.1916 a K. k. St. B. byl předán dne 31.3.1917 jako Gsde 118-795 za 9 987,- K rakouských.